E-mail: Hasło: Rejestracja

Sklep funkcjonujący pod adresem internetowym skleptaneczny.com.pl, prowadzony jest przez firmę  IMPRE-ART Sp.z o.o., posiadającą numer NIP: 779-00-16-914 , oraz numer regon: 004770500 z siedzibą w  Poznaniu na ulicy Łąkowej 21,wpisaną do KRS pod numerem:


REGULAMIN ZAKUPÓW

1. Sklep, mieszczący się pod adresem internetowym skleptaneczny.com.pl prowadzi sprzedaż artykułów za pośrednictwem internetu.

2. Zamówienia składać można za pośrednictwem strony internetowej skleptaneczny.com.pl po uprzednim zalogowaniu się.

3. Po prawidłowym złożeniu zamówienia, klient otrzyma e-maila z informacją, że zamówienie dotarło do sklepu. W tym samym e-mailu klient zobowiązany jest zamówienie potwierdzić lub anulować poprzez naciśnięcie linka zawartego w treści e-maila "potwierdzam zamówienie" lub "anuluję zamówienie".

4. Po naciśnięciu linka "anuluję zamówienie", zamówienie złożone przez klienta zostaje bezpowrotnie wykasowane, w przypadku naciśnięcia linka "potwierdzam zamówienie", zamówienie zostaje skierowane do realizacji.

5. Przyjęcie do realizacji zamówienia rozpoczyna się z chwilą otrzymania od klienta, e-maila z potwierdzeniem złożonego zamówienia.
     UWAGA!!! Sklep nie realizuje zamówień niepotwierdzonych drogą e-mailową (kliknięcie linka "potwierdzam zamówienie"), zamówienia niepotwierdzone usuwane będą bezpowrotnie po 7 dniach od momentu złożenia zamówienia.

6. Każde zamówienie zostanie zrealizowane tylko wtedy, gdy zamówiony towar znajduje się w magazynie naszego sklepu, lub dostępny jest u dostawcy/producenta. W przypadku braków i nie możliwości skompletowania zamówienia w całości, zamawiający poinformowany zostanie przez sklep o zaistniałej sytuacji. W takim przypadku:
- klient decyduje się na częściową realizację zamówienia,
- klient wymienia brakujące towary na inny dostępne w ofercie,
- klient decyduje się na wydłużenie czasu realizacji zamówienia,
- klient rezygnuje z zamówienia.


7. Przy każdym produkcie w sklepie podany jest przybliżony termin realizacji zamówienia. Jest to czas, który liczy się od momentu potwierdzenia drogą e-mailową zamówienia (naciśnięcie linka "potwierdzam zamówienie"), do momentu wysyłki zamówienia. W tym czasie uwzględnia się tylko dni robocze, czas liczy się zgodnie z czasem produktu o najdłuższym terminie realizacji.

8. Do chwili, gdy sklep nie poinformuje zamawiającego o realizacji zamówienia (wysyłce paczki), klientowi przysługuje prawo zmiany lub anulowanie zamówienia.

9. Koszty zamówienia to wartość towaru + koszty wysyłki zamówienia.

10. Termin otrzymania przesyłki równy jest czasu realizacji zamówienia oraz czasu dostarczenia przesyłki przez wybranego dostawcę przesyłki do klienta.

11. Jeżeli 7 dni roboczych po otrzymaniu od sklepu informacji, że zamówienie zostało zrealizowane klient nie otrzyma przesyłki proszony jest o pilny kontakt ze sklepem.

13. Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT). W chwili założenia zamówienia, klienta obowiązują ceny podane w sklepie podczas potwierdzania zamówienia.

14. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów, wprowadzania oraz usuwania produktów do swojej oferty. Przeprowadzania, odwoływania oraz wprowadzania zmian w akcjach promocyjnych.

15. Do każdorazowej sprzedaży promocyjnej wprowadzana jest zawsze ograniczona ilość towaru, o kolejności realizacji decyduje kolejność wpływania zamówień potwierdzonych do sklepu.

16. Zgodnie z Ustawą z 02.03.2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klientowi przysługuje prawo (bez podania przyczyny) do zwrotu zakupionego w naszym sklepie towaru w ciągu 10 dni od daty odbioru przesyłki. Takie prawo przysługuje tylko wówczas, gdy towar nie był używany, zniszczony lub kopiowany.

REKLAMACJE

W przypadku wykrycia wady technicznej produktu po otrzymaniu przesyłki, klientowi przysługuje prawo do reklamacji. W takiej sytuacji klient powinien:

- skontaktować się ze sklepem poprzez napisanie listu e-mail podanego w dziale "KONTAKT" i przedstawienie swojej sytuacji (należy pamiętać o podaniu numeru zamówienia).

- po otrzymaniu odpowiedzi od sklepu, należy odesłać przesyłkę z wadliwym towarem na adres pocztowy podany w dziale "KONTAKT" w sklepie. Przesyłka winna być zwykłą paczką (Poczta Polska). Uprzedzamy, iż sklep nie odbiera przesyłek, za które musi zapłacić pobranie itp.!

- sklep rozpatruje reklamację w ciągu 3 dni roboczych po otrzymaniu przesyłki od klienta. Jeżeli istnieje możliwość wymiany wadliwego produktu na pełnowartościowy, sklep wymieni produkt, wyśle go na własny koszt do klienta i zwróci klientowi równowartość poniesionych kosztów na wysłanie do sklepu wadliwego towaru. Jeżeli nie ma możliwości wysłania pełnowartościowego towaru, sklep zaproponuje klientowi inny towar lub zwróci klientowi równowartość zakupionych produktów.


webdesign, sklepy internetowe, strony www